• // PRONET prejemnik certifikata bonitetne odličnosti AAA //
  • // Accounting Box - prvi in edinstven ProGRAM v Sloveniji //
  • // PRONET Kranj je za uspešno poslovanje prejel certifikat Excellent SME Slovenia. //
  • // Naredite Backup in zaščitite svoje podatke s storitvijo SecureDataVault (iStor) //
  • // Pro CRM - rešitev v oblaku z najboljšim razmerjem cena/kvaliteta //
Takoj PREIZKUSITE AccountingBox in spoznajte 3 ključne prednosti
KONTAKT

Želite več informacij ali predstavitev programa?

Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo izbrati pravi program za vaše poslovanje!

Pokličite nas na številko:

Telefon  +386 (0)4 2 800 800

ali nam pišite:

Pošta  prodaja@pronet-kr.si

Prijava na e-novice:

Strinjam se s pogoji.

Izobraževalni seminarji
"Davčne blagajne v praksi"


Davčne blagajne

Z 2. januarjem 2016 pri gotovinskem poslovanju v Sloveniji obračamo nov list. Po vzoru Hrvaške, Srbije in tudi nekaterih drugih držav Evropske unije, s prihodnjim letom tudi pri nas začenjamo z davčnim potrjevanjem izdanih gotovinskih računov.

Z začetkom prihodnjega leta država zahteva, da se vsi izdani računi, ki so plačani z gotovino, prek internetnih povezav prenesejo v informacijski sistem Finančne uprave RS. Zdi se, da uvedba davčnih blagajn povzroča podobno obsedeno stanje, kot ga je uvedba davka na dodano vrednost. Po ocenah strokovnjakov naj bi namreč uvedba davčnih blagajn slovensko gospodarstvo stala več milijonov evrov.

Marsikateri ponudnik je v davčnih blagajnah prepoznal poslovno priložnost. Posledično marsikatero dejstvo pri tržni komunikaciji nekaterih ponudnikov ostaja zamolčano, mnoga pa so napačno interpretirana. Ker je podatkov preveč, manjka pa tudi konkretnosti, smo se v podjetju PRONET odločili za organizacijo lastnega izobraževalnega seminarja »Davčne blagajne v praksi«.

Zakaj na seminar o davčnih blagajnah? 

Konkretnost

»Ogromna količina informacij, iz katerih je težko izluščiti prave…« ter »Premalo konkretne vsebine….«,  so najpogostejši komentarji, ki jih slišimo od udeležencev drugih seminarjev. Da bi te ugovore odpravili, že od avgusta dalje izvajamo izobraževalne in svetovalne aktivnosti kot gostujoči predavatelji. Iz tovrstnih srečanj je zbrano veliko število praktičnih odgovorov, ki jih bomo z veseljem delili z vami.

Ključno, kar večini podobnih seminarjev manjka, je konkretnost. Zato bomo skupaj z vami obdelali seznam aktivnosti in pripravili vzorce dokumentov, ki jih morate opraviti do datuma, ko zakon stopi v veljavo. Na naših seminarjih boste tako izvedeli:

  • kaj so davčne blagajne in zakaj se uvajajo,
  • kdo je zavezanec za davčne blagajne in kakšne so izjeme,
  • kakšna digitalna potrdila potrebujete,
  • skupaj bomo izpolnili obrazec, ki ga boste oddali za pridobitev digitalnega potrdila,
  • kateri so koraki za prijavo poslovnega prostora in davčne blagajne,
  • kje in kako tako prijavo davčnemu organu izvedemo,
  • kako pripravite interni akt o davčnih blagajnah, ki je zakonsko predpisan dokument,
  • skupaj bomo pripravili vzorec tega dokumenta prav za vaš specifični primer,
  • ostale podrobnosti, na katere je potrebno dodatno biti pozoren (prijava operaterjev, številčenje računov, kopije, prekinitev spletne povezave, naknadne spremembe računov, idr…).

 


Programske rešitve

Poleg organizacijske priprave zavezanca na drugačen način poslovanja, bo s 02.01.2016 potrebno poskrbeti tudi za ustrezno programsko rešitev. Zato bomo del seminarja namenili tudi prikazu sprememb v programskim rešitvah:

  • programske rešitve davčnih blagajn v živo - primeri izvedbe različnih verzij davčne blagajne (blagajne z zalogo, storitvene blagajne dostopne preko spletnega brskalnika in mobilne blagajne),
  • ali lahko vaša davčna blagajna »vodi« računovodstvo,
  • ali lahko vaša davčna blagajna »odnese« vaše prejete račune v računovodstvo,
  • ali lahko vaša davčna blagajna nudi ažuren vpogled v poslovne podatke kjerkoli in kadarkoli in zato omogoča hitro in kvalitetno odločanje.


Stroški in poslovni del uvedbe davčnih blagajn

Ob koncu seminarja pa si bomo ogledali tudi poslovni del implementacije modulov za davčne blagajne v obstoječe programske rešitve:

  • stroški povezani z nadgradnjo obstoječih blagajniških modulov (za obstoječe uporabnike)
  • stroški povezani z najemom novih modulov.


Kvaliteta predavateljev

Nenazadnje pa je razlog za udeležbo tudi kvaliteta in verodostojnost predavateljev, saj smo se za vas potrudili in k sodelovanju povabili eno najuglednejši davčnih svetovalk pri nas in predsednico Zbornice davčnih svetovalcev ga. Simono Štravs.
Pridružila se ji bosta dva naša dolgoletna sodelavca, ki imata vsak večletne izkušnje pri implementaciji in uvedbi blagajniških informacijskih sistemov.


Kdo naj se seminarja udeleži?

Seminarja naj se zagotovo udeležijo:

  • vsi obstoječi uporabniki PRONET poslovnih rešitev, ki že uporabljajo blagajniško poslovanje,
  • vsi obstoječi uporabniki PRONET poslovnih rešitev, ki bodo z 02.01.2016 s svojimi kupci poslovali gotovinsko (gotovina, kartice,boni,…),
  • vsi računovodski servisi, ki informacije in rešitve iščejo za svoje stranke,
  • vsi potencialni novi uporabniki, ki iščejo odgovore na svoja vprašanja ob uvedbi davčnih blagajn.


Seminar je torej namenjen vsem, katerim novi zakon o davčnih blagajnah posredno ali neposredno vpliva na poslovanje in bi zato želeli prave informacije in prave rešitve.

Prijava

Termini 

Trajanje posameznega seminarja bo predvidoma 3 ure.

Lokacija in predvideni termini seminarja:

  • Kranj: petek, 20.11.2015 ob 10:00 uri
  • Kranj: ponedeljek, 23.11.2015 ob 15:00 uri
  • Kranj: torek, 01.12.2015 ob 9:00 uri


Zaradi točnega začetka seminarja in predhodne registracije udeležencev vas vljudno prosimo, da na dogodek pridete pravočasno.

Število mest na posameznem terminu je omejeno, zato si pravočasno rezervirajte svoje mesto na izobraževanju!


 

Lokacija

Vsi seminarji bodo potekali v izobraževalnem centru  podjetja Iskratel d.o.o., na lokaciji Ljubljanska c. 24a, 4000 Kranj v predavalnici T5.

  Navodila za dostop in parkiranje

 

Predavatelji

 


Simona Štravs,
univ. dipl. prav., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, je direktorica DEPS Consulting, d.o.o. Jesenice, družbe za davčno, ekonomsko in podjetniško svetovanje.
Je predsednica Zbornice davčnih svetovalcev in ima dolgoletne izkušnje na področju organizacije podjetništva, kadrovanja in davkov.


Gregor Šturm,
univ. dipl. org. inf, svetovalec za materialno in blagajniško poslovanje. Kot vodja projektov ali sodelujoči, je v zadnjih 20 letih sodeloval v več kot 300 implementacijah kompleksnih trgovskih in blagajniških informacijskih sistemov.
Je vodja projekta uvedbe davčnih blagajn v podjetju PRONET Kranj.

 

Denis Roblek, univ. dipl. eco., svetovalec za davčne blagajne. Kot predavatelj zadnje mesece predava na številnih seminarjih, ki jih organizirajo večji računovodski servis, poslovne šole, obrtne zbornice in druga različna združenja.


Webinarji

Zaradi aktualnosti tematike in v želji, da udeležbo omogočimo čim večjemu številu udeležencev, bomo v primeru zadostnega zanimanja, poleg klasičnih seminarjev, izvedli tudi webinarje v živo! To pomeni da bodo iste vsebine in v istih terminih dosegljive tudi na daljavo preko spletne povezave.

V primeru, da ste med tistimi, ki bi se seminarja želeli udeležiti, pa to zaradi različnih razlogov ni mogoče z osebnim obiskom, vas prosimo, da to napišete v dodatni komentar na prijavnem obrazcu. O nadaljnjih korakih boste obveščeni preko elektronske pošte ali pa vas bodo kontaktirali naši sodelavci iz klicnega centra.


Kako se prijaviti na seminar?

Na seminar Davčne blagajne v praksi se prijavite preko spletnega obrazca. Možna pa je tudi pisna prijava na elektronski naslov db@pronet-kr.si ali na fax (04) 2 800 860.

Prijava (in morebitne odjava) je zaradi rezervacije prostora obvezna najkasneje do 16. novembra 2015.
Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati 20% kotizacije za administrativne stroške.

  PRIJAVA na izobraževanje

 

Cena in način plačila

Kotizacija za seminar znaša 125 € + DDV.  Cena za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja je 20% nižja.

Plačilo kotizacije se izvede pred udeležbo na podlagi izdanega predračuna. Račun boste prejeli po zaključku seminarja.

Kaj vključuje cena seminarja:

  • izobraževalni seminar / webinar v obsegu 3 ure,
  • dokumentacija in navodila, ki bodo na razpolago na spletnih portalih  https://portal.pronet-kr.si , https://program.pronet-kr.si ali na www.accbox.net
  • pomoč in navodila glede priprave in uvedbe davčne blagajne,
  • 20% plačanega zneska se upošteva kot predplačilo vseh, z implementacijo davčnih blagajn povezanih stroškov (svetovanje, nadgradnja obstoječih rešitev, vklop storitve, mesečni najem in vzdrževanje).

Prijava

NE SPREGLEJTE

Davčne blagajne v praksi


ZA KOGA:
Seminar je namenjen vsem, katerim novi zakon o davčnih blagajnah posredno ali neposredno vpliva na poslovanje in bi zato želeli prave informacije in prave rešitve.

TERMINI :

  • petek 20.11.2015 ob 10:00
  • ponedeljek 23.11.2015 ob 15:00
  • torek 01.12.2015 ob 9:00

KJE: izobraževalni center podjetja Iskratel d.o.o.

CENA: 125€ + DDV
Cena za vse nadaljnje udeležence iz istega podjetja je 20% nižja.

Prijava