ProCRM – upravljanje odnosov s strankami

Več priložnosti, več prodaje, več strank

CRM pomeni »customer relationship management« in gre za upravljanje odnosov s strankami. Program Pro CRM (Upravljanje odnosov s strankami) je slovenski CRM in nudi podporo vsem poslovnim procesom, ki omogočajo rast vašega odnosa s stranko, njeno zadovoljstvo in zaupanje. Namenjena je podpori trženja, prodaje, po-prodajnim aktivnostim in servisiranju strank.

Spletna rešitev ProCRM pokriva tri glavne poslovne procese v podjetju – marketing, prodajo in servis. Podpira jih nabor številnih funkcionalnosti v sklopu rešitve, kot je organizacija kampanj (telefonskih, email, itd.), vodenje priložnosti za obstoječe ali potencialne stranke, beleženje, planiranje in delegiranje aktivnosti, sprejem in avtomatsko beleženje zahtev strank, reklamacij ter naročil (tehnična podpora, servis), vključevaje v bazo znanja, itd.

    Več informacij

    Gradnja lojalnosti strank vključuje razumevanje in prepoznavanje različnih novosti strank in uporabo teh informacij za oblikovanje različnih pristopov poslovanja z različnimi strankami. Da lahko to podjetje doseže, mora natančno vedeti, kdo so stranke, ne le kot skupine strank ali segmenti, temveč, kdo je stranka kot posameznik.

    Poleg osnovne funkcije upravljanja odnosov s strankami je ProCRM lahko tudi center, kjer so integrirane druge poslovno pomembne funkcije. Posebej velja omeniti, da aplikacija omogoča direktno beleženje telefonskih klicev in integracijo s telefonskimi sistemi IP Centreks in Asterisk, kar omogoča avtomatizacijo in integracijo vsega telefonskega komuniciranja v
    podjetju.