Blagovno-materialno poslovanje

Popoln pregled in nadzor nad skladišči

 Računalniški program “ProBP3 – Blagovno poslovanje s fakturiranjem” je namenjen obdelavam blagovnega knjigovodstva in skladiščnega poslovanja. Z njim vodimo količinske in vrednostne podatke o prometu artiklov na skladiščih.

Potrebno je poudariti, da je program namenjen tako za vodenje maloprodajnih skladišč (povezanost z modulom Registrska blagajna), kot tudi veleprodajnih skladišč (velika izbira prodajnih elementov vezanih na partnerje, skupine, skladišča, konsignaterje, komercialiste, profitne centre…).

 

Kako je podjetje OPH Oktal Pharma avtomatizirala naročila strank

 

Izziv

Glavni izzivi, s katerimi se soočajo, so vezani na zamuden proces obdelave in posredovanja naročil izdelkov, ki jih oddajajo stranke. Hkrati želi vodstvo podjetja povečati prisotnost na slovenskem trgu, za kar pa potrebuje ažuren pregled nad poslovanjem in stanjem na tržišču.

 

Razlogi

Poslujejo z več kot 10.000 različnimi artikli, kar pomeni, da je ob ročnem delu spremljanje, nadzor in vnašanje naročil izjemno zamuden proces. Kupci naročil ne oddajajo na enak način – nekateri naročila sporočajo po elektronski pošti, drugi pošiljajo Excel tabele, ipd. Predvsem večje stranke pa pogosto niso dovzetne za spremembe in prilagoditve načina komunikacije.

 

Potrebe in rešitev

Potrebovali so nek sistem, ki bi jim pomagal pri obdelavi naročil – proces, ki bi v čim večji meri avtomatiziral, poenotil način oddaje ter zmanjšal število napak pri vnosu. Z AccountingBox-om so dobili rešitev, ki jo lahko delijo tudi s svojimi strankami – tem dodelijo uporabniške račune za dostop do posebnega modula aplikacije, preko katerega lahko sami oddajajo naročila. Tiste stranke, ki modula za naročanje ne želijo uporabljati pa še vedno naročajo na enak način, saj na določen e-poštni naslov (ki teče na Microsoft Office 365) pošljejo prilogo, ki jo sistem sam prebere in pretvori v naročilo v sistem, brez ročnega prepisovanja.

 

Rezultat

  • prihranek 1,5 ure dela vsak dan,
  • avtomatizacija naročil kupcev, delo je lažje in enostavnejše, saj je glavnina dela prenesena na stranko (ki pa dejansko dela enako kot prej, nič več),
  • odprava dvojnih vnosov naročil, obenem pa ni pretipkavanja in možnosti za napake,
  • lahko pride do ažurnih podatkov o poslovanju, prodaji, evidenc in analiz naročil, vmesnih bilanc, ipd.

AccountingBox nam je pomagal na več področjih. Poenotil je sprejemanje naročil naših strank, z avtomatizacijo pa odpravil napake pri vnosu ter bistveno zmanjšal čas, ki ga potrebujemo za obdelavo prejetih naročil. Hkrati je preko posebnega modula strankam omogočil enostavnejšo oddajo naročil. Vse informacije o poslovanju pa se samodejno prenesejo tudi v računovodstvo. Tovrstna izmenjava podatkov nam prihrani veliko časa in energije, minimalizira možnost napak in zgubljenih dokumentov.

Janja Vončina
OPH Oktal Pharma d.o.o.

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informaciji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close