DocumentBox

Inteligentni sistem, ki vam poenostavi zajem podatkov, e-arhiviranje in obdelavo dokumentov
DocumentBox je inteligentni sistem za prepoznavo in zajem podatkov iz glave računov, ki so potrebni za računovodsko knjiženje. Vsi potrebni podatki se avtomatsko zavedejo in evidentintirajo v poslovno-računovodske in ostale ERP programe. Zagotovljeno je tudi več stopenjsko potrjevanje dokumentov – likvidacija.
DocumentBox je namenjen podjetnikom, malim in srednje velikim podjetjem (SME), hkrati pa vsem računovodjem in računovodskim servisom, ne glede na velikost.
Za uporabo sistema DOCUMENTBOX vam ni potrebno menjati vašega računovodskega programa!

Podjetniki so ponavadi najbolj navdušeni nad dejstvom, da jim dokumentacije ne bo več potrebno ročno dostavljati v računovodski servis

Dodana vrednost za računovodje pa je, da podatkov iz prejetih računov sedaj ni potrebno več ročno vnašati/pretipkavati v njihov računovodski program. Sistem v povprečju omogoča 60-80% prihranek časa, ki ga računovodja sedaj nameni prepisovanju podatkov. Sistem računovodskim servisom omogoča tudi samodejno inteligentno pripravo vseh potrebnih knjižb (glavna knjiga, saldakonti, DDV evidence).